.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناظره‌هاي انتخاباتي در 60 دانشگاه كشور

ميزگرد و مناظره‌هاي انتخاباتي از سوي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در 60 دانشگاه كشور برگزار مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز ارتباطات و اطلاع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، ودود حيدري معاون سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها با اشاره به فرارسيدن ايام دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، از شور و نشاط در دانشگاه‌هاي كشور به عنوان يكي از تاثير گذارترين مراكز در امر انتخابات خبرداد و گفت: حضور كانديداها و نمايندگانشان را شاهديم.
وي افزود: بر همين اساس، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در راستاي كمك به اين امر و همراهي با جو حاكم آمادگي خود را براي اعزام سخنرانان و شخصيت‌هاي مختلف سياسي فرهنگي جهت روشنگري اذهان عمومي دانشگاهيان اعلام كرده كه تا كنون از 60 دانشگاه كشور تقاضا براي اعزام شخصيت‌هاي سياسي دريافت كرده‌ايم.
معاون سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها ادامه داد: با اعزام 20 گروه و سخنران به دانشگاه‌هاي كشور، سفيران روشنگري در قالب سخنراني، ميزگرد و همچنين مناظره انتخاباتي در دانشگاه‌ها در اين حوزه ورود كرده‌اند و 40 دانشگاه ديگر تا هفته هاي آينده شاهد حضور سفيران روشنگري خواهند بود.
حيدري با اشاره به اينكه هدف اصلي اين طرح شهبه‌زدايي از مباحث سياسي اعتقادي در دانشگاه‌هاي كشور است، افزود: در سال گذشته حدود 90 اعزام به دانشگاه هاي كشور داشتيم كه با توجه به دغدغه‌هاي مختلف دانشگاه‌ها به موضوعات و مباحثي همچون جريان شناسي سياسي،تحليل مسايل سياسي، شيطان پرستي، مسايل زنان و مباحث روز جامعه پرداختيم.
وي افزود: در حال حاضر مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري فضاي سياسي قالب دانشگاه‌ها را به خود اختصاص داده است و سفيران روشنگري مباحث خود را به ابعاد و زواياي گوناگون دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اختصاص داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.